Inbjudan till Eltels presentation av delårsrapport för tredje kvartalet 2019

Eltel kommer att publicera sin delårsrapport för det tredje kvartalet 2019 torsdagen den 7 november 2019 cirka kl. 08:00 svensk tid. Eltels VD Casimir Lindholm och CFO Petter Traaholt kommer att hålla en presentation via audiocast på engelska kl. 10:00 svensk tid.

Presentationen kommer att sändas live på www.eltelgroup.com. De som vill delta i telefonkonferensen i samband med presentationen ringer in på följande nummer:

•  SE: +46 8 5199 9383
  •  FI: +358 9 8171 0522
  •  UK: +44 33 3300 9270

Vänligen ring in i god tid för registrering.

Efter presentationen kommer det finnas möjlighet att ställa frågor via audiocasten eller telekonferensen. Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt i samband med presentationen och går att titta på i efterhand på www.eltelgroup.com.

Elin Otter, Director, Communications and Investor Relations
Tel: +46 72 595 4692, elin.otter@eltelnetworks.se

Eltel är en ledande nordeuropeisk leverantör av tekniska tjänster för kritiska infrastrukturnätverk – Infranets – inom segmenten Power, Communication och Other, med verksamhet i Norden, Polen och Tyskland. Eltel erbjuder ett brett och integrerat tjänsteutbud som spänner från underhåll och uppgraderingstjänster till projektleveranser. Eltel har en diversifierad kontraktsportfölj och en växande kundbas av stora nätägare. Under 2018 hade Eltel en omsättning på 1,2 miljarder euro. Antalet anställda uppgår för närvarande till cirka 7 100. Sedan 2015 är Eltel AB noterat på Nasdaq Stockholm.